Натхнення, практика, нові підходи: зустріч учителів освітньої програми «Країна знань»

23 червня, відбулася надзвичайно важлива подія для майбутніх першокласників та їхніх наставників!

Ми раді повідомити, що цього дня пройшла плідна консультативна зустріч з учителями, які вже з вересня поведуть наших наймолодших школярів у захопливу подорож до світу знань за унікальною освітньою програмою «Країна знань». Це був день натхнення, обміну досвідом та підготовки до нового навчального року, сповнений очікувань та нових можливостей!

Як зробити навчання цікавим, ефективним і близьким до життя? Як навчати без стресу, з повагою до кожної дитини, з любов’ю до знань? Саме про це йшлося під час першої плідної й емоційно наповненої зустрічі для вчителів, які з 1 вересня розпочнуть навчання за освітньою програмою «Країна знань».

STEM – як спосіб мислення і формат уроку. Авторки STEM-програми для початкової школи — Юлія Штанько та Ганна Заставська — презентували вчителям не лише оригінальну програму та зошит для STEM-уроків, а й поділилися секретами методики, яка робить навчання захопливим і живим!

Знайомство пройшло у творчій атмосфері: ми провели інтерактивне знайомство, обговорили роль STEM у початковій освіті та занурилися в майстерку за темою першого уроку “Відкриваємо чудеса щодня”.

Це був справжній вибух ідей, натхнення та педагогічної магії! Дякуємо всім, хто вже приєднався до STEM-шляху — попереду ще багато відкриттів!

IMG_5831
IMG_5838
IMG_5849
IMG_5843
IMG_5888
IMG_5866
IMG_5861
IMG_5884
IMG_5892
previous arrow
next arrow

Українська мова – блок, присвячений навчанню грамоти, мав назву “Від букви до тексту: навчання української мови без стресу “. Говорили не лише про новий посібник (автор Оксана Петрук), а й про головне – про дітей, їхні потреби, виклики покоління Альфа, мотивацію й адаптацію до шкільного життя.

Учителі активно долучалися до обговорення,  щиро відгукувалися на ідеї емоційної підтримки,  м’якого входження в навчання, розвитку мовлення та залучення дітей у комунікацію. Багато хто зазначив: цей посібник не просто буквар, а інструмент для справжнього діалогу з дитиною.

Разом ми переконалися: сучасне навчання – це не про темп, а про зміст, сенс і контакт.

Математика – на дотик, у русі, з індивідуальним підходом і включенням STEM-ідей. Ми шукали, як зробити уроки цікавими, розвивальними, життєво наближеними. Разом з Оксаною Онопрієнко учителі аналізували завдання, в яких є простір для досліджень, поміркували над методами персоналізації навчання.

«Я досліджую світ» – як реальна практика пізнання. Під час заходу для вчителів початкової школи було презентовано зміст інтегрованого курсу ЯДС, що поєднує компетентнісний підхід і дослідницьке мислення.

У центрі курсу — дитина як особистість, яка досліджує, пізнає, діє, рефлексує. Тетяна Павлова, авторка ЯДС, представила візуальну карту розділів, які утворюють цілісну систему життєвих компетентностей.

Продемонструвала приклади сторінок із навчального зошита: з розглядалками, проблемними питаннями, науковими квестами, сторінками для рефлексії, завданнями на канікули.

На завершення учасники виконали інтегроване завдання на тему дорожніх знаків — як приклад практичного застосування знань у щоденному житті.

«Я досліджую світ» не просто уроки — це освітня навігація в часи турбулентності. І наш курс підтримує вчителя на цьому шляху.

Це була не просто презентація, а діалог, обмін думками, жива взаємодія й співтворчість. Учителі вчилися не лише як навчати – а як надихати, захоплювати, підтримувати.

І ми ще раз переконалися: «Країна знань» – це програма, яка не навчає «по-іншому», вона навчає по-людськи.